Meniu

3 mai 2013

ClixSense - ClixGrid




ClixGrid este o alta modalitate de a face bani pe ClixSense.com. Aici poti castiga de la 10 centi pana la 5 dolari pe zi! Tot ce trebuie sa faci este sa dai click pe casutele din tabel, membrii standard au 25 de sanse iar cei cu cont premium 50.

Castiguri ClixGrid: 0.10; 0.25; 0.50; $1; $2.5; $5.
Membrii standard: zilnic 25 de sanse; 10 secunde durata click;
Membrii premium: zilnic 50 de sanse; 5 secunde durata click.

Dovezi de castig la ClixGrid:





2 comentarii:

  1. Trebuie sa ai noroc, atat!
    Eu am castigat 0,50$ si de atunci nu am mai castigat nimic...

    RăspundețiȘtergere
  2. e adevarat ca trebuie sa ai si noroc insa jucand in fiecare zi iti maresti sansele eu asa am facut si am castigat din ce in ce mai multe premii e valabil si pentru celelalte ptcuri (neobux,probux,earnon...)

    RăspundețiȘtergere